Fotografering

Jag älskar att fota. 
Även om det är på min lilla hobbynivå och fortfarande med min kompakta lilla digitalkamera (tomten, jag önskar mig en digital systemkamera) så tar jag bilder i stort sett varje dag och jag lämnar oftast inte huset utan att ha stoppat ner kameran i min nya ständiga följeslagare - skötväskan.
Favoritmotivet just nu är Malte. Varenda dag händer det något nytt i hans utveckling och jag vill fånga allt på bild.
Ibland behöver dock storasyster få sin beskärda del av rampljuset som när hon häromdagen var lite extra fin inför fotograferingen på dagis.

Självklart vill hon posera framför Marimekkotygtavlan i hallen, precis som lillebror...



Foton:Hilajns.blogg.se©



Kommentera
Postat av: Lottis

2008-10-29 @ 11:51:48
Postat av: Lottis

Klart att kan lillebror kan storasyster....båda blir super fina på bilder....

2008-10-29 @ 11:53:15
URL: http://charlotta.brohede.se
Postat av: Malin B

...och jag gillar att titta på era sötnosar.

Båda är så himla gulliga.

Du är jätte duktig på att ta fina foton, ja på allt pysslande måste jag tillägga.

2008-10-29 @ 12:39:20
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Misen

Jättefina foton, helt underbara bruna ögon hon har!

2008-10-29 @ 20:18:02
URL: http://homeostas.blogg.se/
Postat av: Petra

vilken söting hon är. sista bilden är suuuuuperfin, ja även första.



kram

2008-10-29 @ 20:40:58
URL: http://godisfrun.blogg.se/
Postat av: mamma russin

hejhej.. hittade hit från Malin B s blogg... som nybliven tre barnsmor läser jag gärna att om bebisar .. och här hittade jag en bebis till ..:) kul.. mycket söta barn du har!! när är din lille pojke född?? min lilla "stora" stina är född 13 juni på min födelsdag..:)

ha det gott..:)

2008-10-30 @ 16:39:10
URL: http://enburkrussin.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0