Förvaring av JULPOST

Advents och juldekorationerna går hand i hand hemma hos oss.
Få är de grejer som inte får komma fram samtidigt märker jag efter att ha botaniserat i kartongerna märkat med ordet jul.

Det finns så otroligt många roliga och fina tips på hur man kan förvara alla julhälsningar som kommer varje år.
Hänga upp dem med klädnypor på en lång tråd och låta dem bli en synlig juldekoration, lägga dem på ett fint fruktfat så att alla kan titta på dem och kanske läsa vem de är ifrån och en massa andra vis.

Hos oss förvarar vi dem i en juligt dekorerad plåtlåda som står på hyllan i köket.
Lådan scrappade jag i januari 2008.
I år kändes lite extra i mig att ställa fram den då suget och längtan efter att skapa med händerna inte bara blir extra påtagligt i juletider med alla fina dekorationer och papper som finns att köpa utan även pga att det var extremt längesen jag gjorde det nu.

Om dygnet ändå hade fler timmar...

Bilder:Privata©HUSnrNIO

[Om någon skulle vara intresserad av att läsa och se fler bilder från när jag gjorde JULPOSTLÅDAN så hittar ni det inlägget här.]



Kommentera
Postat av: Fröken M

Liktigt fin låda ! Hoppas ni får en härlig helg med lite adventsfirande och godsaker :)

2010-11-26 @ 15:09:36
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Linda

Åå vilken söt låda !!

Synd att jag inte har tålamod att sitta o pyssla ...;)

2010-11-28 @ 09:57:47
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0