Powerwalk

Har precis kommit hem från min powerwalk.
Känns bra det där. Att jag har powerwalkat alltså.
Att jag sen bara gick i 30 minuter ganska halvsakta så inte tuttarna skulle skvimpa ur min icke powewrwalkiga bh (orkade inte byta) är ju inget jag behöver säga högt.
Jag ökade ju faktiskt farten mot slutet. Att spurta mot slutmålet har man ju hört talas om att de stora sportstjärnorna på tv gör.
Hade inget val för himlen blev kolsvart och nu vräker regnet ner så man knappt kan se ut genom fönstrena. Att powerwalka i ösregn är inte kul!
Imorgon ska jag gå på min andra powerwalktur. Raskare, längre och med rätt utrustning!

Min kära sambo har äntligen börjat med vårt (läs mitt) oerhört efterlängtade förrådsbygge.
Till vårt hus finns det en carport, ett garage och ett förråd. Garaget och förrådet sitter ihop men på ena sidan är det en garageport och i slutet av den andra änden en dörr (man kan gå via den inglasade delen av altanen dit).
När vi byggde hångelrummet till E och G försvann det en massa utrymme men nu tar vi igen det med ett förråd som blir som en förlängning på carport/garage/hångelrumsdelen.
Där ska jag ha hyllor med mina krukor, planteringsjord, alla trädgårdsredskap, gräsklipparen och en massa mer saker (tror jag ja). Ska bli skönt att slippa sicksacka sig fram i garaget under ständig skräck för att tappa någon grej på motorcykeln så fort man vill åt något.
image426

image427
Bilder:Privata!



Kommentera
Postat av: Maria

Haha hångelrum? Ett sånt kanske man skulle bygga :)

2007-08-08 @ 20:30:02
URL: http://maria75.blogg.se
Postat av: Maria

Har också precis börjat powerwalka, men håller med... utan rätt utrustning så går det inte. =) Var ute en timme i förrgår, men nu har jag sån träningsvärk att jag fått vila i några dagar ;)

2007-08-08 @ 20:37:27
URL: http://sextiotalsvillan.blogspot.com/
Postat av: MO

Ja mer utrymme kan man inte få för mycket av. Just nu sitter maken o tittar på friggebodar på nätet, känner att huset inte räcker till när flickvänner o kompisar är här o vill sova över, det blir nog bra ert förrådsbygge, kram

2007-08-08 @ 20:45:31
URL: http://medaljongen.blogg.se
Postat av: Lisa

Sanningen är den att man behöver förråden mer än man behöver rum....så grattis (säjer den ack så avundsjuke) säjer jag! Lyllo er, vi behöver också mer förråd!

2007-08-08 @ 21:54:23
URL: http://lisasbibliotek.blogg.se
Postat av: Maria-Jag blommar

Roligt hjärnkaos i förr inlägget! Jag vet PRECIS hur dte är att sova för lite, man tänker och fungerar liksom i slowmotion och ändå ska man fungera som vanligt med barn och familj!
Roligt också om svängiga tuttar i oppwerwalkig BH...jag måste snart ta upp mina promenader igen...

2007-08-08 @ 22:20:39
URL: http://jagblommar.blogspot.com
Postat av: Maria

Ja, det är nog bättre att göra så... börja på 30 och sedan öka. Annars blir det som för mig, bom stopp efter första gången ;) Fast idag ska jag ut igen. Nu kan jag inte skylla på träningsvärken längre =) Kram

2007-08-09 @ 11:08:08
URL: http://sextiotalsvillan.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Vad fint det kommer att bli. Väntar på fler bilder när det är klart ;). Ha det så gott! Kramiz!

2007-08-13 @ 22:15:11
URL: http://www.19hundra81.com
Postat av: Anna

Jag Älskar när tuttarna skvalpar omkring, nästan så det är lite smärtsamt =)
Oftast blir det häftiga vibrationer även runt mitt höftparti, man kan nästan säga att det vibrerar från rattarna och neråt på min powerwalks. Men visst är det då man förbränner som mest?
Kör hårt bruden!!

2007-09-03 @ 22:03:47
URL: http://mittlillabo.blogg.se
Postat av: Weekprague

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!

2008-01-09 @ 21:16:28
URL: http://weekprague.blogspot.com

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0