Perfekt mc väder idag!

Trött efter en natt med på tok för lite sömn.
Kom i säng sent eftersom jag häckade hos LB och pysslade till efter tio igår kväll istället för att vara hemma och noga tänka igenom min minimala packning som ska färdaspå HD:n till Göteborg idag.
Efter att ha fyllt en liten flaska med linsvätska, hittat öronpropparna och slängt in tightsen i tvättmaskinen (*suck* för sambon som tvättar utan att kolla tvättkorgens innehåll) kom jag i säng.
Fastnade i Scrapbooking m.m. då mina pysseltankar var uppe i varv efter kvällen som gått, och släckte inte förrän efter ett inatt. Någon timme senare vaknade W. Hon hade förmodligen drömt något otäckt för hon skrek och var ganska otröstlig. Skulle sova hos mig men efter en timmes snurrande i dubbelsängen ville hon tillbaks ner till sin egen säng.
Släpade mig tillbaks till min egen säng och stupade men sov oroligt resten av natten.
Vaknade av att regnet strilar eller snarare öser ner utanför fönstret.
Funderar på att dra mig ur helgens evenemang för inte känns det lockande att sitta på en mc i ösregn ända till Göteborg (!) men min snålhet förbjuder mig detta. Man får inte tillbaks de utlagda pengarna...

Vädret i Karlstad idag:
image372 image373

Vädret i Ängelholm för en vecka sedan (sen att det bara var en soldag under hela vår skånevistelse behöver man ju inte tänka på...).
image374 image375
image377 image376
Bilder:Privata!

Trevlig helg på er!


Kommentera
Postat av: Annika

Fina sommarbilder... :) Både i sol och regn... :)
Hoppas det inte regnar/regnade på er på MC:n

2007-07-27 @ 16:57:53
Postat av: Maria- Jag blommar

Känner igen det där med sönderhackade nätter!
Ja, så har ju sommaren varit, regn/sol/regn/regn/sol...

2007-07-28 @ 09:18:23
URL: http://jagblommar.blogspot.com
Postat av: Jenny

Det är verkligen trist väder nu. Verkar dock vara ganska lika för alla men det är ingen tröst! Ha en skön helg!

2007-07-28 @ 20:37:40
URL: http://jennyshemochharmoni.blogg.se
Postat av: malinbayard

Hoppas att vädergudarna blev trivsammare!!!
När man ser dina fina badbilder tror man lätt att ni hade härlig sommar HELA TIDEN. *fniss*
Vet när vi var i Värmland 1993, regnet öste ner hela veckan utom sista morgonen då vi packade och DÅ gick vi ut och fixade lite foton så de som tittade på våra semesterbilder sedan trodde oss inte alls när vi berättade om tråkvädret. *fniss*

2007-07-29 @ 00:21:13
URL: http://malinbayard.blogg.se
Postat av: Edvinvilma

Informative website! Thanks!

2009-08-13 @ 10:27:37
URL: http://edvinvilma.blogspot.com

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0