Diskborstevas

Ingen vidare dag idag.
Har en massa saker som jag borde ta tag i på jobbet men jag skjuter dem framför mig. Jo, jag vet att kommer jag få jobba i 190 sen istället.
Hade tänkt ta mig in till centrum och kolla lite på present till P coh C som gifter sig på fredag men inte ens det har jag ork till.
Förkylningen vägrar att ge med sig. Inte blir det precis bättre när man inte får sova på om natten. Blev så förbaskad och ledsen inatt att jag tror att jag hade hjärtklappning. Obehaglig känsla som jag somnade ifrån vid halv tre tror jag. Måste ha familjesnack ikväll. Räcker tydligen inte med gränser och sk regler för de bryts, trots löften. Tröttsamt och inget för mig.
Stoppade i mig två panodil för en stund sen så nu känns det lite bättre i mage och huvud.

Nu behöver inte diskmedelsflaskan från Cult Design känna sig ensam längre för igår köpte jag äntligen diskborstevasen, självklart är också den från Cult Design (fast jag har diskborstar istället för blommor i min). Ville egentligen ha ekplatta under men valde att vara smart och ta vit keramik eftersom vår diskbänk är ett utsatt ställe att vistas på om man är gjord av trä.

Nä nu går det inte att sitta här och drömma längre. Måste jobba!

Kombination av Cult Design och Ikea (diskborstar)
image247  

Vas, blomma & ljuslyktor från Village
image250  image249 

Vas Ikea. Kruka Boulevard. Hjärtan från Blomsterlandet
image251 

Ekhylla från Village, tavla från Ikea. Hund och katt från Village (Serholt)
image252 image253

Matbord & tavlor Ikea. Lampa från Duka. Ljusstake Stockholms design. Ljusfat från Village.
image254 image255

Panellängder från Village. Hängande löv från Mique.
image256 image257

Foton - privata


Kommentera
Postat av: Annika

Låter inte alls bra det där... *kramar om*
Vad är det som gör att du mår så som du gör?

2007-06-19 @ 16:00:27
Postat av: Therese

oj, vilka fina grejer!
De där "kryssen" du frågade om i min blogg är QK dies, de heter jacks och är VÄLDIGT användbara!
Tack för titten!

2007-06-19 @ 17:37:44
URL: http://www.thezzan.blogspot.com
Postat av: Frida

Vad fint det blev med diskmedelspumpen! Jättekul att se den hemma hos dig!

2007-06-19 @ 21:28:21
URL: http://www.cultdesign.blogg.se
Postat av: Lottis

Tänkter på dig!!!

2007-06-19 @ 22:03:28
URL: http://charlotta.brohede.se
Postat av: Malinbayard

Hoppas VERKLIGEN att det löser sig på bästa sätt det som orsakar dina sömnlösa nätter!!!
Du, så SNYGGT det är hemma hos dig!!!

2007-06-20 @ 07:46:31
URL: http://malinbayard.blogg.se
Postat av: Ullen

Oj va fint du har pysslat hemma. Jag väntar fortfarade på att övervåningen skall bli klar så vi kan röja i detta hem som ser ut som bomben i Bagdad.

2007-06-20 @ 09:09:29
URL: http://www.ulrikaahlqvist.blogg.se
Postat av: Pernilla

Huu vad jobbigt det låter med förkylningen! Hoppas verkligen du kryar på dig nu inför midsommar!
Så mycket fina grejer! Älskar med diskmedels flaskan från Cult. En absolut favorit hemma! :)
kramar

2007-06-20 @ 11:12:16
URL: http://www.perlan.org
Postat av: Hanna

Usch för förkylning, det tar ju ett tag innan det försvinner, och det värsta är när det är sommartid och varmt samtidigt.
Åh vad fina grejjer, blev lite sugen på att köpa den där diskmedelflaskan från Cult ;).
Krya på dig!
Kram Hanna

2007-06-20 @ 14:14:54
URL: http://www.19hundra81.com
Postat av: lmn

Snajsigt det blev med diskmedelstället, stilrent!
Hoppas det ordnar sig på familjefronten, bra att ta några snack då och då!

2007-06-20 @ 14:35:09
URL: http://lmn.nu

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0