Jag vill tacka...

Har äntligen lyckats att ändra bloggens header! (så nu ska jag bara få till en bild som jag vill ha som header och ändra alla andra färger i bloggen så de matchar - hur gör man det...? *ha ha*).
Stort tack till Anna som efter alla mina frågor skrev ett inlägg om hur man ska gå till väga. 
Jag hade inte klarat det utan din hjälp... och när jag ändå håller på så vill jag passa på att tacka alla som har stöttat mig under denna svåra period som varit när jag natt och dag har försökt att få till en ny header *garvar*.
Är övertrött och ska fortast möjligast stänga ner här och ta mig hem. Måste bara stanna och köpa MINST 50 prinskorvar till fredagens midsommarfest/vigselparty.

Hepp!











Kommentera
Postat av: Anna

Åh det blev ju jättefint! :) Bra jobbat!
Trevlig midsommar.

2007-06-20 @ 17:35:46
Postat av: linda

Vad fint det blev! hopas ni får en trvlig midsommar kram Linda och Siri

2007-06-20 @ 18:58:51
Postat av: Annika

Så snyggt det blev... :)

2007-06-20 @ 21:28:58
Postat av: Miomiom

Hope you enjoyed your visit.

2008-01-11 @ 03:59:15
URL: http://miomiom.blogspot.com

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0