På jakt efter gardiner

Hade en dejt inplanerad med L på lunchen idag. Skulle springa runt och kolla på gardiner till sovrummet och på tyg till tavla i hallen. Men så blidde det inte (himlans jobb som ställer till det).
Tänker ännu en gång åka själv och kolla. Har ju inte varit i affären på Lammberget ännu. Vore så kul om det fanns något snyggt där. Fast det är inte det att det inte finns massor med snygga gardiner att köpa utan att hitta några som passar till den förbaskade fondväggen. Erkänner att jag ångrar den lite även om den är häftig och fin.

De ringde från Casablanca alldeles nyss och sa att filmen jag beställde i måndags hade kommit så senare i eftermiddag blir det mys framför tv:n med W. Hoppas inte den är för otäck bara. Jag kommer inte ihåg den i detalj. Får väl snabbspola förbi det värsta i så fall.

So long...





Kommentera
Postat av: Malinbayard

Otroligt fina bilder på påsk-W!
Det är också lite "roligt" att läsa om "utbrott", det tror ju inte vi gamla tanter när vi bara ser denna söta tjej!
Visst är det KUL när man tillsammans med sin dotter kan roa sig med fika, shoppingturer och så där - till bådas glädje!
Kul att du hoppade in och läste i min lunarblogg, kändes som om jag bara "tog" när jag var hos dig och läste men inte "erbjöd" några smaskiga händelser tillbaka.
Vad som nu skulle vara "smaskigt" hos mig, men ändå... Du är alltid välkommen! Kram!

2007-03-28 @ 11:46:45
Postat av: Sarahjlee

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2010-01-04 @ 10:34:29
URL: http://www.sarahjlee.com

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0