Sex och tandtråd

Sex och tandtråd gör dig yngre!
Använder du tandtråd och har sex regelbundet kan du bli SEX år yngre!

Den som påstår detta heter doktor Michael Roizen. Han lanserade 1999 ett test, "Real Age", som vetenskapligt mäter din verkliga ålder och tar reda på hur snabbt du åldras.
"RealAge" är en uppskattning av din biologiska ålder som visar hur väl du fungerar fysiologiskt och hur väl du skött om din kropp.

Om din verkliga, biologiska, ålder är fem år lägre än din kronologiska ålder betyder det att du är i samma fysiska form som den fem år yngre genomsnittspersonen och vise versa.

Några saker som enligt "RealAge" gör dig yngre:
Tandtråd 6,4 år yngre
Frukost 1,1 år yngre
Mer sex 1,6 år yngre

Har hittat lösningen på mitt problem!
Jag måste genast sluta med tandtråd, frukost och sex så kanske jag åldras och ser ut som 31!
*garvar*












Kommentera
Postat av: mia dh

Haha, mend då ska jag genast sluta slarva med tandtråden.
Ha en bra dag...

2007-05-24 @ 07:43:42
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Lotta

Aha, det är därför jag ser ut som 16! Att jag inte tänkt på det tidigare, såklart att tandtråd, frukost och sex gör en ung! Nu måste det slutas med det ögonblickligen! Haha! ;-)

2007-05-24 @ 10:04:34
URL: http://loopii.blogg.se
Postat av: Tiagirl

...och jag bör genast börja ha sex, använda tandtdråd och äta frukost... Gud så jobbigt!!!!!

2007-05-25 @ 08:54:46
URL: http://tiagirl.blogg.se
Postat av: Therese

Du har blivit utmanad!
Läs i min blogg om reglerna så får du veta mer ;-)

2007-05-25 @ 18:21:15
URL: http://mammathezz.spaces.live.com

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0