Trött

Jag som trodde att jag visste hur det kändes att vara trött.
Inser att jag hade fel.  
Jättefel!

Efter att ha ägnat dagen åt att gå upp tidigt och åka till jobbet och vara störtfokuserad i tre timmar, höststäda i blomlådor och allmänt runt husknuten, dammsuga, vika tvätt, fylla den nya Malmbyrån i sovrummet med diverse plagg, cykla en runda tillsammans med W och L ska jag nu försöka att lägga W utan att trilla ihop.

Fötterna värker och synen är dimmig.
Ringde L och fick honom att lova att stanna till på Ica på vägen hem och köpa den underbaraste glass som finns (och tyvärr också den dyraste så det är inget man kan frossa i varje dag).

Jag, en burk Ben & Jerrys och L som masserar mina värkande gravidfötter i tvsoffan om en halvtimme.

Tja, man kan ju alltid drömma!

Bild:Ben & Jerry´s

Hoppas det inte är inatt som lillebror väljer att komma till världen... 



Kommentera
Postat av: Annika

Mmmmm... Hägen Dazs och Ben & Jerry... godare glass finns inte! Dyr jaa... men det är det värt! :)

2008-08-24 @ 22:18:21
Postat av: Nettan

Ja är man gravid, är det faktiskt helt OK med lite glass att skämma bort sig med ;0)



Kram, Nettan

2008-08-24 @ 23:42:59
URL: http://bjurtjrnsvillan.blogspot.com
Postat av: anna

mmmmmmmmmm den glassen som ar sa god

mums

anna

2008-08-25 @ 08:46:06
URL: http://www.londonhem.blogspot.com
Postat av: Malin B

En helt obekant glass-sort för mig.

Tror bestämt att jag har en Tantvarning till; jag har tappat stinget för att sleva i mig glass.

Det verkar som jag i takt med åldern ändrar smak. Milda tider. Snart sitter jag där och dreglar efter ansjovis! ;)

2008-08-25 @ 09:20:00
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Linda P

Ujujuj, ja undras när han tänker komma :) Hoppas du är piggare idag iaf! KRam

2008-08-25 @ 12:25:50
URL: http://livinglikelinda.blogg.se/
Postat av: susihus

Mmm den glassen är så god och rackans dyr! Tycker att du var värd den. Kram på dig

2008-08-25 @ 20:47:31
URL: http://susihus.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0