En stjärna

Igår kom mina stjärnor som jag beställde från Många Rum
Stjärnorna är en julklapp till W och M.
Texten på dem och stjärnformen var jättefin. Betongen skulle jag vilja ha lite ruffare så jag mailade Lotta Rubom om detta. Hon föreslog att jag skulle slipa lite med sandpapper på dem då de blir väldigt olika till färgen när man gjuter dem.

Jag provställde M:s stjärna i hans fönster bara för att kunna beskåda den lite innan den hamnade i julklappssäcken.



Bilder:Privata©


Kommentera
Postat av: Angelica

de är verkligen fina stjärnorna..

Får beställa sådana efter jul till mina barn..



Ha en bra dag

2008-12-19 @ 10:34:28
URL: http://guldkragens.blogg.se/
Postat av: Nettan

Ja, dom är verkligen fina de där stjärnorna.

Kommer & bli fint i bernens rum =0)



Kram Nettan

2008-12-19 @ 12:46:39
URL: http://bjurtjrnsvillan.blogspot.com
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Åh vad fint! Jag har &-tecknet från Många rum, den är jag supernöjd med. Hoppas du får en underbar helg, kram Sandra

2008-12-19 @ 13:20:38
URL: http://tjohalia.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0