Ledig lördag

Har ägnat dagen åt att slappa.
Vilket är min nya hobby.
Inga piffnings och stylingprojekt, inga renoveringsprojekt och ingen scrapping eller kortgörning har det blivit de senaste fjorton dagarna.
Har så tråkigt att jag snart blir galen och skriker rakt ut.
Jag sover en stund, går upp trots att jag är mer trött. Äter, är med W, sover, äter, är med W osv, osv...

Hoppas verkligen att detta stadie är ett övergående. Att det beror på sjukdomar och antibiotikaverkan. För ska det fortsätta så här blir jag snart galen!

Dagen bjöd trots allt på lite happenings.
En utflykt till svärmor och svärfar där det blev mat och semla varpå jag somnade i soffan.
Vaknade av att örat gjorde ont och i ren frustration över det hakade jag på L:s förslag om en promenad runt Sundstatjärn.
Med luvan uppdragen så jag knappt såg något trippade jag i 190 på mina klackslitna skor hela varvet förundrandes över att jag om bara något år fyller 35.

Vilket spännande liv jag har!

Snart blir det mer mat och coca cola, som jag just nu inte kan leva utan. Till saken hör att jag nu faktiskt har dragit in på alla mina andra, vad ska man kalla det, droger, och då känns det som att orken att dra ner på den svarta bubbliga drycken existerar inte för tillfället.

Önskar er alla en ...

image699

Text & Bild©hilajns.blogg.se


 



Kommentera
Postat av: Nettan

Sänder en famn med " Krya på Dig " & hoppas att du snart blir go & glad igen, med massor av nya inspirationer....
Kramis Nettan

2008-02-16 @ 20:02:47
URL: http://bjurtjrnsvillan.blogspot.com
Postat av: MO

Usch, låter som du har trååååkigt....men det kan vara behövligt med vila ibland...O det svarta giftet är min stora last oxå....wasser maxxens vatten är tyvärr inte lika beroendeframkallande....krya på dig, nu börjar det,kram

2008-02-16 @ 20:06:21
URL: http://www.medaljongen.blogg.se
Postat av: Vickis

Hej hilajns :) I min blogg så har det här "här kan du söka" hoppat fel ..
:/ Vet du hur jag får det rätt ? kram

2008-02-17 @ 10:42:06
URL: http://www.viktoriaah.blogg.se
Postat av: pia

...men lilla du! hoppas att du blir frisk snart, det där låter ju inte ens lite kul...vila å sköt om dej ordentligt;) KRAAAAAAAAM jättemycket KRAAAAM

2008-02-17 @ 21:58:06
URL: http://baramittlillahem.blogg.se
Postat av: Liza

Usch vad du har fått vara sjuk länge.. hoppas verkligen att du blir frisk och pigg snart!
Vila och sköt om dig!!
Krya-på-dig-KRAAAAAAAM!

2008-02-17 @ 23:06:33
URL: http://vardagslycka.blogg.se
Postat av: Heléne

Halkade in här på ett bananskal, vilkn fin blogg du harf. Även kul att du verkar bo i Stodene, själv ska jag till Saltvägen (på andra sidan kullen) på sportlov i veckan :-)

2008-02-17 @ 23:30:15
URL: http://haggmark.blogg.se
Postat av: m a r i a k o d e n

Men stackare......Hoppas att det vänder för dig nu....
Du skulle ha filmen P.s. jag älskar dig, att se i soffan....Hillary Swank brukar göra bra filmer....
Stooor krya-på-dig-kraaaaam!!!!!!!!!!!!

2008-02-18 @ 09:49:50
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Malinbayard

Baciller kan göra en TOKIG!!!
Du borde få vara frisk jätte länge efter denna omgång.

När jag ser Sanna Nielsen tänker jag på DIG.
Så grattis! ;)
Undrar förresten om det är DU som vunnit hos Stämpelgården?! Skulle ju så gärna säga grattis på riktigt också menar jag.

2008-02-18 @ 10:09:44
URL: http://malinbayard.blogg.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0