Måndag vecka nio

Ledig måndag med massor av sol som strålar från himlen.
Med risk för att låta som min mamma för hundra år sen - men man kan ju inte sitta inne en sådan här fin dag, speciellt inte när det stormar, regnar och snöslaskar varannan timme i stort sett dygnet runt annars.

Det får helt enkelt bli en tur in till stan och kanske ett besök på museiparkens lekpark eller en tripp till Mariebergsskogen.

Ska ta med kameran och se om man kan få några bilder till scrapkursen som är om någon vecka.



image712

Text & Foto©hilajns.blogg.se







 



Kommentera
Postat av: Nettan

Hoppas ni får en mysig måndag, här skiner solen & idag ska jag skicka dottern på Hajk.
Ha det gott...
Kram Nettan

2008-02-25 @ 10:23:18
URL: http://bjurtjrnsvillan.blogspot.com
Postat av: Jill

Vad skoj att du hittade till min blogg!

Låter härligt med en ledig måndag, själv sitter man på jobbet... Hoppas att du får det trevligt i solen!

Ha det bra!

2008-02-25 @ 10:35:08
URL: http://husnummer30.blogspot.com
Postat av: Malinbayard

Du har en klok mamma du! ;)
Ibland är det kusligt hur lik man blir sin mamma fast man för "hundra år sedan" svor på att INTE bli det... (Åtminstone gjorde JAG det.)

2008-02-25 @ 11:45:39
URL: http://malinbayard.blogg.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0