En liten liten stuga

Sen i tisdags kväll har den legat inpackad i plast under carporten.
Igår var vi ute och mätte upp och placerade ut krukor för de fyra hörnen där det är tänkt att den lilla lilla lekstugan ska stå.

Själv fick jag aldrig någon lekstuga som liten så det är inte bara W som ser framemot att få leka och bjuda på saftkalas med jordgubbstårta utan minst lika mycket jag.

Har en massa ideér i huvudet på inredning och lek som jag vill prova till lekstugan. Blomlådor, flaggstång, diskbänk, små hyllor m.m.
Men - först måste någon montera ihop den (som inte är rund som en boll och gravid)...
Och måla den... *blink*.

Jag fyller ju år nästa vecka så man kan ju alltid önska...


Bild:hilajns.blogg.se©



Kommentera
Postat av: Camilla

Åh vad roligt med egen lekstuga! Du får passa på du med nu då.. :)



Trevlig helg!

2008-07-11 @ 12:38:11
URL: http://www.camillasnyahem.blogspot.com
Postat av: Malin B

Nämen, vad kul!!!

Här uppfylls den ena drömmen efter den andra! =)

(Tänker på häst hos oss och lekstuga hos er. ;) )

Jag hade ju heller ingen lekstuga som barn men drömde och drömde. Fick leka hos min kära kusin som hade en STOR, med en RIKTIG soffa i!!!

Vår lekstuga är ju både byggd och riven. Allt har sin tid.

2008-07-11 @ 12:53:40
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: anna

vad kul med en lekstuga, jag som alltid ville ha en när jag va liten

ha entrevlig helg

kram

anna

2008-07-11 @ 20:20:03
URL: http://londonhem.blogspot.com/

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0