Lördag kväll

En lördagkväll kan se ut på många olika sätt.
Själv har jag och W efter att ha levererat folk till förfest varit på Ica och handlat tråkiga ting som mjölk, toalettpapper och bananer m.m. 
Som tur var påpekade W ganska omgående att det faktiskt är lördag idag så några lite extra goda ting som läsk, godis och en glass fick också slinka ner i vagnen.

Efter kvällsmys och läggning ska jag nu sätta mig på baksidan i kvällsolen och prata i telefon med en vän. Att prata några längre stunder i telefon är något som jag inte tar mig tid till så ofta nu förtiden. Tyvärr.

En kalldusch för mina svullna och smått ömmande gravidfötter och sen ska det bli skönt att krypa ner i sängen. Är trött och ska upp och jobba tidigt så på önskelistan står en lång natt med massor av sömn.

Önskar er en trevlig kväll.

image814
Bild:Privat©



Kommentera
Postat av: Nettan

Fin bild på " äppelknopp" =0)
Hoppas du fick sova gott..
Kram Nettan

2008-05-11 @ 09:32:56
URL: http://bjurtjrnsvillan.blogspot.com
Postat av: anna

vilken fin bild!! ja mina lordagkvallar slutar alltid tidigt! ingen kvallsmanniska.........
ha en trevlig sondag
kram
anna

2008-05-11 @ 09:52:25
URL: http://londonhem.blogspot.com/
Postat av: Malinbayard

...och jag städade/fixade hela lördagen trots att det till på köpet var pingstafton.
Vi hade ju en konfirmand i huset i går. =)

2008-05-12 @ 10:09:03
URL: http://malinbayard.blogg.se
Postat av: Susihus

Hoppas att du har haft en skön helg! Go måndag på dig! kram

2008-05-12 @ 13:55:09
URL: http://susihus.blogg,se

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0