Malte kommunicerar

Min lilla prins är så söt så söt.
Imorgon blir han sex veckor gammal och när han inte sover, äter, fontänkräks eller bajsar så kommuniceras det för fullt.
Han ler massor, självklart mest mot mig...
Ögonen blir till två smala springor och munnen skiftar från oval form till rund som ofta går över i en gäspning.
Han ger ifrån sig olika läten, viftar med armarna och benen kör det rejält i så det bjuds på en hel del goa miner under våra dagar tillsammans.

Klicka på bilden för att se den i större upplösning


Bilder:Hilajns.blogg.se©



Kommentera
Postat av: Misen

Han är så söt! Det där med fontänkräks låter... intressant. Vi får säkert inse precis vad du menar snart. :)

2008-11-03 @ 16:52:01
URL: http://homeostas.blogg.se/
Postat av: Terese

Han är så söt!!

2008-11-03 @ 18:14:45
URL: http://terese.wordpress.com
Postat av: Malin B

Vilken sötnos han är!!!

Det är underbart att få så härliga leenden emot sig.



Svar från min blogg:

Jag är himla stolt över mig själv efter gårdagens lilla ridtur. ;) Lider med din mor!!!

Jag hade den äldste av hästägarna som instruktör, det kändes väldigt tryggt. =)

2008-11-03 @ 19:16:00
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Camilla

Så lik sin storasyster... :)

2008-11-03 @ 20:40:56
URL: http://camillos.blogg.se/
Postat av: Camilla

Så lik sin storasyster... :)

2008-11-03 @ 20:44:28
URL: http://camillos.blogg.se/
Postat av: Lottis

Klart han ler mot sin mor...han älskar henne öve allt annat på jorden....smsade..om fredagen...sorry att jag inte svarat tidigare....

2008-11-03 @ 21:51:08
Postat av: Lottis

Klart han ler mot sin mor...han älskar henne öve allt annat på jorden....smsade..om fredagen...sorry att jag inte svarat tidigare....

2008-11-03 @ 21:52:28

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0