Tio dagar

Det har redan gått tio dagar sedan lillskrutt kom till världen.
Tio dagar och nätter som flyter ihop med varandra på ett annorlunda och lite kusligt sätt.

Det är svårt att hitta några rutiner i vardagen just nu. Jag plockar ur diskmaskinen sen vill Malte ha mat. Sen ska det bytas blöja (för det mesta L:s jobb) sen vill W att jag hjälper henne med ett pärlhalsband sen vill Malte ha mat osv osv.
Det är ofantligt skönt att det finns tio dagar vigda åt pappan i samband med en ny familjemedlens födelse och att jag är så lyckligt lottad att L har möjligthet att vara hemma dessa dagar tillsammans med oss.

Tänk att våra liv snurrar kring denna lilla människa som är blott tio dagar gammal. 

Mina pojkar.

Bild:Hilajns.blogg.se©



Kommentera
Postat av: mia dh

Åååååå vilken underbart vacker bild och så vackert barn.

Ha det fint i helgen.

2008-10-03 @ 22:58:46
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: Nettan

Vacker bild....

förstår att det är svårt att hitta rutiner i vardagen, men snart så är du där... ;0).

Men ta er tid att njuta, livet rullar på fort !!



Trevlig Helg...

Kram Nettan

2008-10-04 @ 00:13:22
URL: http://bjurtjrnsvillan.blogspot.com
Postat av: Sandra/Vit design

Vilket kärleksfullt fotografi!

Kram Sandra

2008-10-04 @ 16:57:22
URL: http://vitdesign.se/sandra
Postat av: Malin B

Livet FÅR verkligen flyta ihop när man har en liten chef! Du VET ju att detta tillstånd inte är för evigt. Men när man är mitt i smeten så är det inte så lätt att tänka framåt utan då känns det ju som det kommer att vara på detta vis hela tiden.

Undrar jag om Malte tycker att pappa sticks?

2008-10-04 @ 18:09:02
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Annika

Kanonfin bild.... :)

2008-10-04 @ 18:43:19
Postat av: Therese

Vilka fina pojkar du har! :)

2008-10-04 @ 22:02:13
URL: http://mammathezz.wordpress.com
Postat av: Lisa

Å en sån fin bild!

2008-10-05 @ 16:34:38
URL: http://majamyra.blogspot.com
Postat av: Petra Bloggar

Gu så ljuvligt, jag kan åp något konstigt sätt ändå sakna komatiden när tid o rum liksom inte existerar! Kan sakna att veta att jag aldrig kommer få vara med om en förlossning igen... å allt det där! Att bara få vara och finnas till och framförallt att få vara den viktigaste personen i världen för någon så liten....

otorligt ljuvlig liten kille, man vill bara pussa och snosa på de små goa kinderna!



NJUUUUUUUUUUUUUUUT!!!



BamseKRAM

2008-10-05 @ 17:00:56
URL: http://www.petrabloggar.com

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0