En gnutta vardagslyx

Förra fredagen träffade L en kompis som jobbar som säljare åt olika företag.
Mötet resulterade i en hel del trevligheter som schampo och balsam, barnkritor, hakklappar, nappflaskor och nappar men också de läckra tandkrämstuberna, Vademecum, limited edition 2008.

Karin Mannerståhl står bakom formgivningen av tandkrämsförpackningarna och Vademecum har sen tagit fram tuben i tre olika färger: rosa, limegrön och svart.
Allt för att skapa en produkt för de som vill ha det där lilla extra i badrummet.

Och ja, jag tycker nog att tuberna ger det där lilla extra, vardagslyxet, i badrummet.
helt plötsligt är det kul att ha tandkrämstuben ståendes framme.
Jag ska bara köpa en ny tandborstmugg från Cult då den förra sprack vid en alltför intensiv badrumsstädning att placera dem bredvid.


Bild:Privat Hilajns.blogg.se©



Kommentera
Postat av: Annika

Coola! :)

2008-09-07 @ 21:03:38
Postat av: Ullen

Jag vill verkligen ha denna tub, var köper jag den??

2008-09-07 @ 21:10:41
URL: http://ulrikaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Malin B

Visst är de snygga! =)

2008-09-08 @ 07:50:53
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: anna

jag alskar dem, vill ha!! far bli ett inkop nasta gang jag aker till Svea land

kram

anna

2008-09-08 @ 08:42:35
URL: http://londonhem.blogspot.com
Postat av: Camilla

Ja, dom är jätte snygga.

Köpte själv ett par svarta härom dagen.:)

2008-09-08 @ 16:28:44
URL: http://camillos.blogg.se/
Postat av: Jessica

åh vad jag är avis på din gröna :))

Jag upptäckte dom först igår och hittade dom i går också och i går också var jag även inne på din sida och försökte skriva en kommentar!!

Men jag fick bara fel på sidan?!Tack för kommentaren hos mej!

Vilken fin mage du har!!! Vad kul att få en liten bäse till:) Hoppas den snart kommer ut till er :)



Trevlig helg!

2008-09-19 @ 17:10:18
URL: http://detsvartataket.blogspot.com
Postat av: Alina

Gör gärna sextestet som finns i min blogg:) Ha det bra! Kramar

2008-09-19 @ 17:13:00
URL: http://emmiealina.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0