Nätshopping

Ett trevligt komplement till att strosa runt på stan och fönstershoppa är att sitta vid köksbordet med en kopp kaffe iklädd helgkläder och kika runt i alla härliga webshoppar.
Sidan Lekmer.se har det tipsats om på en del bloggar och deras stora sortiment av leksaker kan man ägna lång tid åt att kika på.
De har bl.a Brios underbara hårda leksaker i de härliga nya pastellfärgerna och Brios senaste babyuppsättningen "My very first" där det t.ex ingår saker som bitring, skallra, sängmobil, sparkcykel.



Andra nätaffärer med barnartiklar som jag ofta spanar på är Krabat där man t.ex kan shoppa de underbara mjuka krabaterna i läckra färger. Poppilopp som har leksaker, kläder och tryck. Hos Poppilopp skulle jag gärna vilja ha speldosan Skummis, designad av Anna Hökerberg till lillebror. 
Av Anna Hökerberg finns det även att köpa ett gäng roliga och fantasifulla Filurer uppträdda på ett elastiskt band att fästa på barnvagnen. Dessa hittar man hos både Busigt och InneOnline.

En dag som denna när regnet öser ner utanför fönstret är det perfekt med nätshopping!


Egna kollage med bilder hämtade från Lekmer.se, Busigt, InneOnline och Poppilopp.



Kommentera
Postat av: Sarah Giercksky

Vilka söta saker :)

2008-09-06 @ 13:06:42
URL: http://sgiercksky.blogg.se/
Postat av: Misen

Jättefina! Nu blev man ju inte alls sugen... ;-P

2008-09-06 @ 13:08:38
URL: http://homeostas.blogg.se/
Postat av: Lottis

Riktigt fina grejer..

2008-09-06 @ 13:10:11
Postat av: anna

aaaaaaaah vad mycket fina saker du visar, nu blir jag allt shoppingsugen.

kram

anna

2008-09-06 @ 15:40:26
URL: http://londonhem.blogspot.com
Postat av: Annika

Åååh... så mycket fina leksaker... :)

2008-09-06 @ 18:21:34
Postat av: Johanna

Ja internet hjälper en alldeles för mkt ibland... Det tär på plånboken att hitta alla fina grejor.

2008-09-07 @ 13:54:26
URL: http://www.missfixtrix.com
Postat av: Erika

ja mattorna är underbara! Jag älskar också brios leksaker. Har den där "mobilen" med "skummis" figurerna, fast i andra färger. Ha det!

2008-09-07 @ 14:36:59
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Mia

Tackar så mycket för kommentaren :-) Hoppas att allt är bra med dig och att helgen varit bra.

Kram Mia.

2008-09-07 @ 18:23:03
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: Malin B

Nätshopping är lätt och smidigt. =)

2008-09-08 @ 13:00:48
URL: http://malinbayard.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0