Lökar och Tulpaner

Vi har inget påskpynt i vårt hus i år, om man inte räknar med det som W har på sitt rum eller påskriset som står utanför huset.
Inte ens en bukett påskliljor har jag köpt ännu.
Tvingas inse att dessa nästan två veckor av sjukdom har gjort att påsken dök upp lite snabbt i år.

Istället har vi röda och gula lökar som pryder vårt kök och tills dess att påskliljorna har inhandlats får vi njuta av underlägget med tulpaner av Josef Frank som L vann på basaren för en vecka sedan.

©HUSnrNIO



Kommentera
Postat av: Anna L

Lökar är jättefint att ha framme till beskådning. Fint underlägg. Ha det gott!

2009-04-10 @ 16:02:57
Postat av: fru Sätterlund

Vi har inte heller så mycket påskpynt. Tog in lite ris igår :) Har satt en påsklilja i en kruka på farstun, sen står årets skolpåskpyssel numera framme också :) Hoppas ni mår bättre nu!

Kram Therese

2009-04-10 @ 16:17:54
URL: http://tesbrandt.blogspot.com
Postat av: Åsa

Just det, sytavlorna köpte jag på Åhléns förresten :)

2009-04-10 @ 18:09:32
URL: http://sajbermamma.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0