Vårljus

Tillslut fick vi nog av att sitta instängda.
Bäddade ner en febrig och gnällig M i vagnen (han somnade direkt), knäppte fast cykelhjälmen på W och trots att min mage fortfarande gjorde ont tog vi en promenad i den friska luften.
Ute mötte oss en fantastiskt strålande sol.

Idag har den bistra, kalla vintern fått ge vika för idag har våren kommit.
Nu ska bara lilla M bli frisk (fortfarande feber och kväljandes) och ingen annan i familjen bli sjuk så känns livet lite lättare.

©HUSnrNIO



Kommentera
Postat av: Sofi

Det gjorde ni rätt i. Skönt med lite frisk luft! Det är lite tungt ekonomiskt här också den här månaden. Alltid så i April känns det som. A hade st 74 hans första sommar. Så W får ärva en del där... men A hade så mycket kläder i den st så har fått köpa in lite nytt i alla fall! /Kram

2009-04-01 @ 17:41:33
URL: http://sofij77.blogg.se/
Postat av: Liza

Hej vännen! Det du ser på bilden är en knippe och om jag inte minns fel så kostade den 59- eller 69- kronor. Kikar in då och då - men är dålig på att kommentera just nu. Min mor är svårt sjuk...

KRAM!

Liza

2009-04-01 @ 19:09:19
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: MO

Gött, ingen snö kvar har vi men solen har skinit här med, o riktigt varma ljumma vindar, helt underbart vårväder, helt klart glassväder (men det hoppar jag över, blev en god fralla i solen istället), kram

2009-04-01 @ 20:13:39
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: Anna

Ni verkar ju inte ha någon snö kvar alls. vi har massor men sakta och säkert börjar den försvinna - Tack och lov =)

2009-04-01 @ 22:03:22
URL: http://mittlillabo.blogg.se/
Postat av: Malin B

Jag håller tummarna för att lillebror piggar på sig så att ni kan NJUTA av livet i vårsolen tillsammans allihop.

2009-04-02 @ 21:41:32
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja visst är det härligt med vår och att det torkat upp ute. Man blir sugen att slänga bort alla vinterkläder och vinterskor. Men man får väll hålla lite på dom ännu för vintern kan ju dyka när man minst anar det. Hoppas killen har börjat krya på sig och blir sitt pigga jag igen. Ha en trevlig fredag. Kram

2009-04-02 @ 22:13:02

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0