Fem minuter

Inte superpigg idag.
Det var liksom väntat...
Är glad att jag inte är sängliggandes. Ännu.
Men faktiskt så känns det betydligt bättre efter en kopp the i mitt inre.
Ska nog hälla i mig en till.

Hur ska man kunna hålla sig på avstånd från ett ammande barn...
Om jag ändå bara hade fått klunka på Echingard så skulle jag inte bli sämre än så här!

Isas härliga tavla "Ge mig bara fem minuter..." ler småirriterande mot mig idag.

Bild:Privat©



Kommentera
Postat av: Jill

Låter lite småjobbigt. Det är inte skoj att vara sjuk och helt ur lag. Känner att det kryper sig på mig (och maken) också. Ännu bara lite ont i halsen, får hoppas att det stannar där. håller tummarna



Hoppas du blir bättre snart! Och GOTT NYTT ÅR!

2009-01-05 @ 12:28:32
URL: http://fyrarumochkok.blogg.se/
Postat av: Malin B

Envisa baciller som gillar er så mycket...

Jag håller tummarna för att ni piggar på er allihop.

2009-01-05 @ 13:23:16
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Tjohalia

Jag hoppas att du kryar på dig!

Kram Sandra

2009-01-05 @ 15:57:12
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Susihus

Krya på dig!

Ha en god fortsättning på det nya året. KRAM

2009-01-05 @ 17:14:07
URL: http://susihus.blogg.se/
Postat av: Annika

kramar om er alla



Krya på er!

2009-01-05 @ 22:18:01

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0