Fraktfritt & Koder

Ända tills på söndag kan man handla fraktfritt hos Isa Form.
Något som jag ska göra, eller det är inte jag som ska handla utan mina föräldrar. De ska köpa en tavla till M i doppresent som jag har lovat att beställa åt dem.
Något som jag så gärna gör!

Imorse surfade jag på ett tips på en rolig sida hos Jennyshus där man kan göra en streckkodstavla (barcode) eller kanske som jag också funderar på, att skriva ut streckkoden och använda på någon layout.
Du kan t.ex skriva in barnens födelsedatum, datum när man förlovade/gifte sig (om man nu håller på med sådant) eller några andra trevliga siffror.
Spara barcoden och öppna i t.ex word och gör om till önskad tavelstorlek.





Kommentera
Postat av: M i n d i

Nu var det länge länge sedan jag besökte dig och din sida. :) Så mysigt att få kika in igen...

Men hjälp när jag var här sist tror jag att du bara hade en tjej? Eller minns jag galet??? :)



Kramis

M I N D I

2009-01-09 @ 10:16:15
URL: http://mindidagar.blogspot.com/
Postat av: Tiagirl

Såna har jag skrivit ut på mitt och ungarnas nummer och ramat in. Lagom coolt. Fast det var nog från en annan länk än den du visar men ska spana in den tänkte jag, sånt gillar jag ju. Inkl den där woordle du länkade engång. Den är verkligen favorit!

2009-01-09 @ 13:23:53
URL: http://tiagirl.se/blogg/
Postat av: Lottis

Visst är de häftig..hitta dem strax inna jul och funderade på om man kunde ha dem som rums skyllt i stället för namn

2009-01-09 @ 14:02:44
URL: http://charlotta.brohede.se
Postat av: jenny

Fraktfritt hos isa var ju inte dumt. Förstår att du inte har några problem att hjälpa dina föräldrar att beställa hem en;-)



visst är det kul med den där barcoden....jag är jättenöjd med min tavla.

Kram/jenny

2009-01-09 @ 16:24:18
URL: http://jennyshus.webblogg.se/
Postat av: hemmabloggaren

Streckkod, vilken kul idé. Tack för den!

2009-01-09 @ 19:46:42
URL: http://hemmabloggaren.blogspot.com
Postat av: Caroline

Vilken rolig idé. Ska genast spara i favoriter och försöka komma på vid nästa tillfälle när man klurar på presenter och så.

2009-01-15 @ 13:00:29
URL: http://barbaskon.blogspot.com

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0