På matbordet


©HUSnrNIO

Jag har många små projekt igång här hemma.
Just nu är matbordet det stället som får vara centrum för mina påhitt. Det rymmer mycket och är lätt att slå sig ner vid om barnen skulle få för sig att roa sig själva en stund (vilket endast har hänt en gång idag, W är fortfarande sjuk). 

Samtidigt som det är frustrerande att inte få pyssla och fixa, att inte tiden räcker till så är det helt klart detta som får mig att må gott.
Att förändra, skapa och göra saker med händerna. Den stundande julen är en perfekt tid för pyssel, att låta sig inspireras och njuta av alla kreativa människor och deras skapande är underbart kul. 

Nu måste jag dock fösa allt åt sidan en stund för snart kommer min arbetsledare på besök. Vi ska åter igen ha ett samtal om innehållet i min tjänst med anledning av att jag inte kan tänka mig att arbeta mer än ca 80% när det väl är dax att kastas in i arbetslivet igen.

Ha en trevlig eftermiddag.



Kommentera
Postat av: Lottis

Go girl....Han måste lösa det, det är han skyldighet. Kan/får inte neka dej...

2009-11-25 @ 13:38:27
URL: http://charlotta.brohede.se
Postat av: Malin B

Du ska veta att jag håller tummarna för att det blir på jobbfronten!!!

Att alla projekt på matbordet blir fina är jag säker på! ;)

2009-11-25 @ 15:43:09
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Vad kul med massa projekt.

Ja superkul att vinna, jag vinner nästan aldrig =P haha

2009-11-25 @ 16:09:04
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans
Postat av: Linruz

Här har stjärnorna med målats, men vi valde att göra det med pensel i stället.

Hoppas det löser sig med jobbet.

Kram Lina

2009-11-25 @ 16:15:37
URL: http://www.linruz.se
Postat av: pysseliten

Vad mycket fint du har på bloggen bokstäverna vart super fina . Och lampan vart som ny med vit färg bar tips ;)

2009-11-29 @ 21:11:44
URL: http://pysseliten.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0