BANGLE BANDS I PAKET ELVA

Idag var det Ms tur att öppna paket från paketkalendern.
Han parkerade så gulligt sina gosedjur på golvet framför väggen där kalendern hänger och satte sig ner och inväntade att jag skulle ge honom paketet.

Dagens paket innehöll Bangle Bands föreställande djur.
Ms traditionella wao utrop gav sig till känna och mammahjärtat kände ännu en gång att hon hade lyckats med innehållet i denna paketkalender.


Fast jag kanske ska erkänna att W blev inte särskilt begeistrad igår när det låg en reflex i hennes paket.
Jag har köpt varsin superfin reflex, en slags kanin och en robot, på Village till barnen.
W fick sin igår och M tror jag får sin på måndag om jag inte minns fel.

Iallafall så sa W att hon tyckte den var fin men allra helst vill ha lite kul saker i kalendern.
Efter att vi pratat om att kalendern även kan innehålla lite mer sk. nyttiga, användbara, saker (har bl.a köpt ett fint rosa tandborstskydd som finns bland paketen) kändes det mer ok för henne.
Förhoppningsvis håller detta i sig för det finns fler "behövda" saker i den kalendern.

Nu ska jag och W arrangera dagens kalastårta.
Hon har önskemål om både frukt, namn skrivet i rött och choklad ovanpå så det är väl bara att sätta igång...


Bilder:Privata©HUSnrNIO


Kommentera
Postat av: Helen

Hi hi i dag fick mina också sådana armband i sin kalender.

Dom är roliga men har inte blivit så populära här ännu. Vet att dom är det i Göteborg.

Ha en skön dag.

Kram

2010-12-11 @ 09:12:16
URL: http://www.stenstromsbloggeria.se
Postat av: Miriam

Ser mycket uppskattat ut...=)

Ha en underbar helg!

Kram Kram!

2010-12-11 @ 11:27:07
URL: http://bamsebusfunderingar.blogspot.com/

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0