Hembakat i soffläge

Nedräkningen har börjat...

Om lite mindre än en timme sover M och om ungefär en och en halv tänker jag säga god natt till W.
L är, trots pågående förkylning, iväg på julfest med mc klubben så jag är ensam hemma och mina planer för kvällen är att lägga mig i soffan och i lugn och ro få läsa min senast inköpta tidning, Hembakat, som jag inte kunde motstå när jag var på Ica tidigare idag.

Den innehåller massor av läckra och juliga recept på bl.a småkakor, tårtor och julgodis blandat med bilder på fina saker till köket.
Det ska bli helt underbart att bara ligga och inspireras av allt gott från första till sista sidan i lugn och ro.

Trevlig lördag kväll på er!

Bild:Privat©HUSnrNIO



Kommentera
Postat av: Catrin

Gjorde Pepparkaks tryffeln och de små jordnöts rutorna med rispuffar från den tidningen idag =)

2010-12-04 @ 21:11:11
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ha en bra lördag du också=)



Kram

2010-12-04 @ 21:43:41
URL: http://angiiesblogg.blogg.se/
Postat av: Malin

Hoppas du får en riktigt mysig lördagskväll med go läsning.



Kaspians doptavlan blev jätte uppskattad, tack så jättemycket för snabb leverans :)



Kramar

2010-12-04 @ 22:09:06
URL: http://minbebis.com/blogg/tultaliten

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0