KAFFE

Idag kommer det att behövas offantliga mängder kaffe för att jag ska fungera.

Puh vilken natt och med tanke på kvällens luciakonsert då min hjärnkapacitet måste fungera till max känns det inte så jättelovande just nu.

Men man ska aldrig underskatta koffeinets healande inverkan...
Keep Calm and have a cup of coffee!

Godmorgon på er!


Bild:Privat©HUSnrNIO



Om ni tänker ge bort en tavla i julklapp så glöm inte att skicka era beställningsmail senast idag för att vara säkra på att få tavlan före julafton.

Gör du en beställning mellan den 9-13 december får du dessutom en julklapp i form av ett GOD JULtryck utav mig.

Ytterligare information samt förslag på tidigare gjorda tavlor hittar du under kategorin TAVLOR längst upp på sidan.

Välkommen med din beställning.


Bilder:Privata©HUSnrNIO


Kommentera
Postat av: Virrpannan

Vilka grymt snygga tavlor!!!!!



Ha en bra dag hälsningar från ett kallt säffle brrrrrr

2010-12-13 @ 08:33:07
URL: http://www.virrpanna.com
Postat av: Malin

Kaffe kan verkligen göra underverk för en!

Önskar dig en mysig lucia.

Kramar

2010-12-13 @ 10:00:39
URL: http://minbebis.com/blogg/tultaliten
Postat av: Maria

Tavlorna är så fina!

Är verkligenjätte nöjd med mina jul tavlor:-)

Hoppas att dagen kommer bli bra trots tröttheten.

Trevlig Lucia!

2010-12-13 @ 10:33:56
URL: http://sagafia.se
Postat av: Tina

Usch vad kämpigt för dig att vara så trött. Jag känner igen känslan...Apropå inlägget nedan så tycker jag att du skötte det galant. Önskar er en mysig lucia! KRAM <3

2010-12-13 @ 12:12:37
URL: http://familjenrosmer.blogspot.com

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0