NITTONDE DECEMBER

Idag har vi tänt det fjärde ljuset och i skenet från de fyra blockljusen har M öppnat sitt paket i paketkalendern [barnen delar på kalendern och får ett paket varannan dag].

I dagens paket fanns en målarbok med Bamsebilder.
Det är Ms allra första målarbok och han verkade nöjd när han lullade i väg med den under armen för att äta välling och se på Bollibompa.

Nu ska jag sätta mig i soffan tillsammans med M och dricka mitt kaffe för om en stund är det dax att bege sig av till jobbet...

Önskar er alla en trevlig söndag & fjärde advent.


Bild:Privat©HUSnrNIO


Kommentera
Postat av: Anna

En riktigt mysig dag önskar jag dig också! Kram Anna

2010-12-19 @ 09:10:51
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: Terese

Trevlig fjärde advent!

2010-12-19 @ 09:53:18
URL: http://teresedenrara.blogg.se/
Postat av: Miriam

Tack desamma! Här är nu jul i varje vrå och jag njuter. Snön dalar fint utanför fönstret och det är verklig julstämning!

Må så gott!

Kram Kram!

2010-12-19 @ 15:11:04
URL: http://bamsebusfunderingar.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Hej kollade igenom din blogg, ojj va gott med allt bak. Hur ofta blir det godsaker för dig och familjen? gissar på att inte lördagsgodis gäller?

Trevlig fjärde advent!

2010-12-19 @ 19:14:28
Postat av: dajana

delta i att bli dagens blogg?

Lägg en kommentar. :) puss

2010-12-19 @ 20:16:55
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0