UPPSJUNGEN & OMBYTT

Snart är det dax att stuva in världens sötaste pepparkaka i bilen och åka på lussefirande.

Självklart är min prins bus både ombytt och uppsjungen och därmed redo att ta publiken med storm;)

Och - nej, det hänger inte på pepparkakshatten hur det går för den vägrar han att ha på sig!
Och - hur gör vi med den blåa tjocka fisken som han vägrar att släppa taget om och har sovit med de två senaste nätterna? Får den också vara med i lussetåget? Kan den sångerna?
Och - kommer jag med min kolahjärna att glömma systemkamerans batteri hemma så som jag gjorde igår när W hade musikaluppvisning *buuhuu* (hade dock filmkameran med mig så det kunde varit värre).

Jag lovar, vare sig ni vill eller ej, att återkomma med den spännande fortsättning på detta inlägg och förhoppningsvis också med en eller två bildbevis på världens sötaste pepparkaka...



Kommentera
Postat av: Tina

Jag är säker på att det är världens sötaste pepparkaksgubbe som du stuvar in i bilen idag. Jag hoppas ni får ett mysigt lussefirande och en mysig måndag! KRAM!

2010-12-06 @ 08:03:33
URL: http://familjenrosmer.blogspot.com
Postat av: Linda Olsson

Kul! Hoppas ni får en kanondag!

Kram

2010-12-06 @ 08:42:20
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: carola

hittade hit via mamma morran, jösses så fina tavlór du gör.

Ska ta och kika igenom din blogg nu.

Underbar bloggdesign.



kram

2010-12-06 @ 14:07:50
URL: http://mammacarola.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0