RÖDA SMÅ HJÄRTAN I KÖKET

I vårt kök hänger två små hjärtan.

En ovanför postlådan från Bruka Design [som är tråkigt överfull med räkningar] och ett hänger på handtaget till skåpet ovanför för kylskåpet.

Det är W och L som har julpysslat ihop dessa små hjärtan av röda kulor, ståltråd och lite band, allt köpt på Panduro.
Jag tycker de är hur söta som helst.

Enkelt julpyssel är något jag ofta kikar efter när jag är på stan.
Det ska helst vara sådant pyssel som både W, sju år, och M, två år, kan pyssla med samtidigt och inte med allt för assistans vid de olika momenten ifrån en vuxen.

Häromdagen gjorde vi julstrutar som ska hängas i julgranen.
Barnen skapar utifrån sin egen förmåga och nästan alltid blir det fina grejer och ibland, som med dessa hjärtan, alldeles underbart fina ♥
Bilder:privata©HUSnrNIO

Bilderna är tagna utan blixt i skenet av bl.a levande ljus så väggarna ser gula ut vilket de inte är egentligen.


Kommentera
Postat av: Virrpannan

Så fiiiint=)



Ha en bra kväll=)



kram

2010-12-16 @ 18:24:39
URL: http://www.virrpanna.com
Postat av: Nesse

och vad är det för fel på gult i köket måntro? Vänta några veckor så kommer du snart till ett lite lätt gult kök... Mmmmmm. ;)

2010-12-16 @ 19:55:16
Postat av: Emelie, Mamma till David

Hej!

Fick du mitt meddelande via hotmail? :)

Ha en bra dag!

2010-12-16 @ 20:55:58
URL: http://enmammaskarlek.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0