TAVLOR + LITEN JULKLAPP TILL ER

©Jag har de senaste dagarna fått flera mail innehållandes samma fråga.

"Om man gör en beställning nu hinner då tavlan komma fram före jul" så för att slippa skicka mailsvar till er som undrar över detta och därmed kanske spara lite tid så svarar jag på den frågan här och nu.

Vill du att tavlan ska ligga under julgranen på julafton så gör din beställning senast den 13 december.


Dessutom tänkte jag så här i juletid ha ett litet erbjudande till alla er som beställer en tavla utav mig.

Beställer du en tavla mellan den 9-13 december får du en liten julklapp av mig.
Jag skickar med mitt GOD JULtryck i storleken 9x13 cm (trycket passar i en ram med måtten 10x15 eller i en ram 15x21 cm med en passepartout med innermåtten 9x13 cm som är standardmått hos t.ex Gallerix).

Julklappserbjudandet gäller vid beställning av samtliga tavlor.
I kategorin TAVLOR längst upp på bloggen kan du se de olika tavlorna.
Vänligen var så detaljerad som möjligt i ditt beställningsmail då det underlättar för mig när jag gör tavlorna samt snabbar på leveransen utav dem.

God Jul ♥




Hemma hos oss står GOD JULtavlan på tavellisten i köket.


Vi har även gett bort GOD JULtavlor till frökarna på barnens dagis.


Bilder:Privata©HUSnrNIO



Kommentera
Postat av: Jennie

Undrar lite försiktigt om den fina God Jul-tavlan ingår även i mitt köp...? Kram

2010-12-09 @ 13:58:58
URL: http://melkersmamma.blogspot.com
Postat av: Therese - Colins mamma

Nej, det är bra med lite hjälp ibland ;)



Vad fint ni har det! Jättefina tavlor. KRAM

2010-12-09 @ 19:58:50
URL: http://minbebis.com/blogg/hostherese
Postat av: Louise

Svar: tack :)

ska läsa din blogg lite bättre imorgon, för den verkar intressant :) snygga tavlor !

2010-12-09 @ 22:43:01
URL: http://www.minbebis.com/blogg/bananskalet91
Postat av: Kristine

Ja det är det bästa, att höra dem skratta!!



Underbara tavlor! Jag funderar på att beställa en tavla till lilla prinsessan och hennes nya rum (som vi måste fixa först...). Ska bara fundera ut vilket motiv först :-)



Ha en underbar fredag!

KRAM

2010-12-10 @ 08:01:52
URL: http://mammansdagbok.blogspot.com/
Postat av: linda

Håller med, man ska få i sig maten oxå. Jag hade tur dock, i förrgår när vi skulle äta blodpudding gjorde vi kyckling istället och igår blev det fika på stan för min del.. så har inte fått i mig den ännu :) men misstänker att det kommer bli inom några dagar.



Fina tavlor du gör. Jag får nog ta o beställa en sen när bebis är född o vi vet vad det blev o vad det blir för namn.

2010-12-10 @ 09:00:32
URL: http://mammatillkotten.blogspot.com
Postat av: Anna - Mamma till Kevin

gud så mycket snygga tavlor!



Ja rockyroadsen är grymma! men mandelbräck lät inte heller så illa! :-)



Trevlig helg! kram

2010-12-10 @ 09:17:37
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack, jag tycker också att han är en väldigt söt fånge bakom sängribborna. Fast jag är ju hans mamma så allt han gör är ju sött;)



Du gör verkligen jättefina tavlor:) Jag håller på att spara till en skrivare nu så att jag också kan börja fixa och skriva ut mina idéer;)

2010-12-10 @ 09:33:51
URL: http://jagochpyret.blogg.se/
Postat av: Therese - Femstjärnigt

Gud så mycket fint! Du är så duktig med dina tavlor!

Hoppas du får en jättefin fredag.

Kramar

2010-12-10 @ 09:57:35
URL: http://tess74.blogspot.com/
Postat av: Anna - Mamma till Kevin

Tror bestämt att jag fått en till favoritblogg! :-)

2010-12-10 @ 10:03:45
URL: http://annacondas.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0