Sommarpresenter

Imorse gav M sina fröknar deras sommarpresent, tre sommartavlor (likadana som de som W gav till sina fröknar), och jag tackade för att de tagit så bra hand om honom och fått såväl honom som oss (speciellt mig med alla mina funderingar och små ångestattacker när valet av förskola inte blev som jag hade planerat...) att trivas så bra på och med förskolan.

Det var meningen att fröknarna skulle fått tavlorna vid sommarfesten i förra veckan men den missade vi ju pga att M hade feber och ögoninflammation.

M lämnade inte över tavlorna själv. Han stod som fastfrusen i golvet och höll i en av dem. Ville de ha den så fick de minsann komma till honom och hämta den!

Bilder:Helen©HUSnrNIO



Kommentera
Postat av: Mira

Vilka fina presenter!! Kan tro att fröknarna blev jätteglada.



Nu är det dags för att beställa en ny tavla av dig. Har redan ram till den! ;)



Du får mail!



Kram

2010-06-18 @ 13:53:01
URL: http://www.tokmorsan.com
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hi hi känner igen detta, svea kan också bli sån trots att hon annars är sååå frammåt...

Paradiset, dvs vår sommarstuga, ska äntligen få sig bilväg, nu når vi den endast per båt.

Ha en toppen helg :-)

2010-06-18 @ 14:23:59
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv. Tack så mycket! Ja, jag har jämt klippt honom själv, men tyckte att det var dags att prova på frisören denna gången =)



Vilken underbart fin blogg du har!! Och så söta smö töser

2010-06-18 @ 19:22:07
URL: http://glamina.blogg.se/
Postat av: Popprinsessan

Du gör såå fina saker!

Vad använder du dig av för program till alla dina alster?



Du inspirerar verkligen med allt fint och alla fina bilder!


INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0