Tävlar

 


Även om jag inte är gravid... så tävlar jag hos MammaMorran om ett smycke från CocoByCathrin.

Tävla HÄR du också!



Kommentera
Postat av: Fröken M

pjhotoshop har jag aldrig vågat mig på... jag är en riktig katastrof när det gäller datorer och program egentligen så att jag ens klarar av att blogga är ett under. Dock har jag ju gjort mina tabbar och förstört delar av designen till och från ;)

Ha en bra dag !

Nu ska jag oxå tävla lite hos mammamorran :)

2010-11-19 @ 08:56:41
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Popprinsessan

Oj, en perfekt tävling för mig! Tack för tipset :-)

Postat av: MammaMorran

Haha, du är alltså INTE gravid? :)

Jag är kry idag så kanske ett möte utomhus sen?

2010-11-19 @ 12:51:10
URL: http://mammamorran.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0