En gåva

Det låg ett litet paket i brevlådan.

En liten presentpåse. Inuti presentpåsen fanns det en ask.
I asken ett kort. Ett presentkort. 

Tillsammans med presentkortet låg ett vykort med mitt namn på och ordet tack klätt med andra ord som tillsammans bildade berörande meningar.

Det är inte ofta jag får respons och tack som är riktat rakt till mig.
Att, utan krav från något håll, få ordet tack berör och lämnar spår.

Gåvan som följde med kortet var ett presentkort på Panduro.
Att handla pysselmaterial på Panduro inför den stundande julen är inga som helst problem för en som mig!

Tack familjen M för presenkortet men framförallt för att jag fick vara en liten del i en otroligt ljus, vacker och minnesvärd stund.

Bild:Privat©HUSnrNIO



Kommentera
Postat av: Annimoll

Varsågod. Det var du värd! Vi ville visa våran uppskattning på ett annat sätt än att bara säga tack. Och eftersom du inte ville ha någon ersättning fick det bli en liten sak. :) DU bidrog verkligen till att bergravningen blev ljus och fin. Du ställde till och med upp fast du inte skulle jobba och det betyder så otroligt mycket. Det kändes så fint att det var folk vi kände som var med och "gjorde" begravning. Än en gång TACK, det kan inte sägas för många gånger.



Det hade varit jättekul att träffa vildingarna ;) men det får bli någon annan gång. Så kanske dom kan få träffa Herman också! :) Nu finns det två bilder på honom i bloggen!

KRAM på er alla!

2010-11-14 @ 14:13:54
URL: http://annimoll.blogg.se/
Postat av: 4U2

Sånt blir man riktigt glad över.

2010-11-14 @ 15:22:06
URL: http://4u2really.blogspot.com/
Postat av: Anna

Vilken god omtanke och ett fint sätt att säga tack! Jag är säker på att du hittar mycket roligt pysselmaterial :-) Kram Anna

2010-11-14 @ 18:29:53
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Vilken toppenpresent!

Kan tänka mig att det inte kommer att bli några problem att använda den ;)

Kram

2010-11-14 @ 21:30:07
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Angelica

Åh vilken rolig överraskning :)



KRAM

2010-11-14 @ 23:36:27
URL: http://angiiesblogg.blogg.se/
Postat av: Cissi

Åhh vad roligt och uppskattad present :)

2010-11-15 @ 08:35:57
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0