Litet Hemma Hos repotage

När jag sitter och gör TAVLOR så har jag ofta en ganska lång mailkontakt med beställaren.
Önskemål om färger så det passar barnens rum m.m. avhandlas i mailen.
Därför är det lite kul när det ibland dimper ner mail med bilder som visar vart tavlorna hamnar när de väl anlänt till dess ägare.

Hemma hos Jenny i Skövde finns två stycken STRECKKODSTAVLOR med hennes barns namn och födelsedatum på.



Hos Marie, som driver bloggen House of Mary, huserar två stycken ALFABETSTAVLOR som hon ramat in i matchande ramar.


 

Bilder©HUSnrNIO

Idag är jag ledig hela långa dagen och även den stundande helgen är min lediga helg.
Härligt som sjutton och välbehövligt med en uppladdning inför nästa vecka då alla körer drar igång.

Vad vi ska göra av den här dagen har jag inte riktigt bestämt ännu.
M har redan påpekat ett flertal gånger att han vill åka buss men själv känner jag mig inte så värst sugen på att kuska runt på stadsbussen idag.

Nu sitter han och ser på Brum och medans dagens första maskin tvätt surrar ska jag med en kopp kaffe bredvid mig fundera lite på vad denna fredag kan tänkas innehålla.

På återseende!



Kommentera
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Jätte roligt att se vart tavlorna hamnat :-) Trevlig helg!

2010-09-03 @ 09:28:32
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sofi

Albins alfabetstavla hamnade på väggen vid hans skrivbord. Den har varit jättebra när han haft läsläxa o "glömmer bort" vad bokstäverna heter. Då kollar han på den o fixar ordet själv till slut =) Han fick en vit ram till sin....!! Ha en bra fredag! Kram

2010-09-03 @ 09:47:25
URL: http://mittharligaliv.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad roligt att få se var dina fina alster hamnat! :-) Jag förstår att det är extra roligt när du får bildbevis. Ha en skön fredag och en härlig helg! Kram Anna

2010-09-03 @ 10:14:02
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: Marie

Vad kul att se hemma-hos-bilder! Jag är så nöjd med de fina tavlorna! :-)

Ha en härlig helg!

2010-09-03 @ 18:22:58
URL: http://houseofmaryalno.blogspot.com/
Postat av: Marie

Vad kul att se hemma-hos-bilder! Jag är så nöjd med de fina tavlorna! :-)

Ha en härlig helg!

2010-09-03 @ 18:24:13
URL: http://houseofmaryalno.blogspot.com/
Postat av: Charlotte

Oj, vad kul att folk skickar in kort på var bilderna står- mycket ambitiöst av dom måste jag säga! Kul att se!

2010-09-04 @ 13:26:33
Postat av: Rebeccas.se

Vad roligt att se dina tavlor på plats! :)

2010-09-04 @ 21:15:42
URL: http://www.rebeccas.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0