Jag har inte körförbud längre!

Från och med i dag kör jag åter igen lagligt i trafiken.
Har inte vågat skriva det men jag har kört runt med min lilla corolla med körförbud sen i februari. Glämde bort att jag skulle på besiktning och sen fick jag för mig att jag hade en tvåa på skylten (skattemärket är en tvåa) så då tänkte jag att det var ingen brådska. Har en nia!
Måste erkänna att det varit jobbigt att köra bil den senaste veckan.
Men nu är det bara att bränna på igen för lilla sportbilen smet lätt igenom besiktningen. Kunde inte låta bli att tuta när jag och W åkte därifrån i förmiddags!

Har sytt gardiner till altanen idag. Hittade ett lite tjockare tyg på Ikea i fredags som jag sydde en bred kanal på så man kan dra det vart man vill ha det beroende på hur solen skiner. Inser att det måste nog bli nya dynor till möblerna också för det skär sig något enormt nu mot gardinerna.

Ska gå och sova nu tänkte jag. Är så stinn i magen trots att det är flera timmar sen vi åt kvällsmat. Hemmagjord potatismos, köttbullar, ärter och lingon lägger sig som en stock i maggen...

Gardiner på altanen

Sytt gardiner till hallen som inte ska konkurrera för mkt med tygtavlan

Har börjat att fixa lite i allrummet men vet inte riktigt hur jag vill ha det

Byrån i sovrummet



Kommentera
Postat av: lmn

Så fint du fått till det där hemma! Myspys! Och altangardinerna är ju riktigt fina, passade bra där :D

Så jobbigt o fått åkt olagligt i någon månad, ajsing bajsing. Tur inte farbror blå sett dig *fniss* Och att tutan funkar återigen!!

2007-04-24 @ 09:44:02
Postat av: Annika

Så fint ni har det... :)

Fyyy sicken tur polisen inte såg dig.. :)

2007-04-24 @ 15:52:21
Postat av: Therese

Jättemysigt det är hos er! :-)
Å va skönt att besiktningen gick bra!

2007-04-24 @ 18:33:48
URL: http://mammathezz.spaces.live.com

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0