Känner mig själv nu!

Har hittat mig själv och fått veta saker som jag inte hade en aning om att jag gillar att göra.
Surfade in på kanal 5 och gjorde testet "vem är du mest lik av hemmafruarna på Wisteria Lane".
Resultatet:
Du är mest lik Bree van de Kamp (hjälp!).

Du är en god mor och en god fru och gör allt för att behaga din familj. Dina grannar avundas dig men kan också skrämmas en aning av ditt överförnuftiga jag (så det är därför som mina grannar söker så lite kontakt med mig).

Du gillar:
Public service, storhandla, brodera, trädgårdsskötsel, baka kakor
(ja att göra chokladbollar kan va riktigt kul ibland).

Du gillar inte:
Dokusåpor, Long Iceland Ice Tea, Christina Aguilera, lägenheter, otacksamhet
(Big Brother, Farmen och Robinsson *snyft*).

Kanske borde jag vara rädd för mig själv och varna människor i min närhet...
Jag som vill va Lynette Scavo! 
Fyrabarnsmamman som rusar runt mellan att arbeta 100%, ta hand om barnen, behaga mannen och ändå lyckas vara kreativ i tanken. Som kan verka smått förvirrad men har läget under kontroll, utåt sett, och som trots att hon glömt barnen i affären, låst in nycklarna i bilen och tagit sina barns adhd medicin kan komma på smarta lösningar som oftast innehåller enorma känslosvallningar (allt från mordiska uttalanden till grovt hångel).
Det är jag i ett nötskal, eller hur? *S*

Bree Van Der Kamp & Lynette Scavo
image62image63



Kommentera

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0