HELLO KITTY I HÅRET

Idag tyckte W att hon var extra fin i håret när hon fick gå till skolan med huvudet fullt av de Hello Kitty utsmyckningarna som hon fick av kusinerna i födelsedagspresent för någon dag sen.

Det är små Hello Kitty huvuden i olika färger som man knäpper ihop runt en liten hårslinga.
Vi gjorde tre slingor på vänster sida och tre på höger samtidigt som vi såg på julkalendern.

Frågan är om de kommer att sitta kvar efter skoldagens slut... men hon var så nöjd när hon åkte iväg för en stund sen och det är viktigast det.

Bild:Privat©HUSnrNIO



Kommentera
Postat av: Tina

Åh vad fina de var! De hade min Hello Kittytokiga Tuva gillat. Hoppas ni får en fin fredag! KRAM!

2010-12-17 @ 08:25:29
URL: http://familjenrosmer.blogspot.com
Postat av: Maria

Fint!!

Det skulle min Saga se, hon älskar Hello Kitty.

Trevlig fredag till er.



Kram

2010-12-17 @ 10:30:38
URL: http://sagafia.se
Postat av: Tallbacken

Oj så fint. Det vore skoj att ha en dotter som man FÅR fixa håret på. Våran tös vill absolut INTE att man gör nåt med hennes hår. Inga spännen eller tofsar här inte. Funderar på att spara långt hår på lillebror och fläta hans hår istället... =D (fast det tror jag inte uppskattas av far här i huset...) Ha det bra därborta.



Kram från Finland

2010-12-17 @ 12:01:36
URL: http://tankarfrantallbacken.blogspot.com/

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0