Status tisdagen den 12 juni

Status i Melonherrgården:

Dottern gör: Skriker fortfarande, 55 minuter efter läggning, att myggbetten kliar. Hon vill ha SOLKRÄM på dem!
Mamman gör: Stönar och pustar med ögon som går i kors och hals som småvärker.
Pappan gör: Ser på sporten hur lugnt som helst eftersom det är hans ledig-från-kvällsritualen-dag.

Dottern vill: INTE sova.
Mamman vill: Göra kort och scrappa en tagpocket.
Pappan vill: Slappa vid tv:n

Dotterna ska: Sova.
Mamman ska: Gå ut och blåsa och sen leta fram lite foton som ska lämnas in på framkallning imorgon.
Pappan ska: Se på mer tv och äta lite chips.

Dottern borde: Sova.
Mamman borde: Gå och lägga sig och sova bort sin förkylning. 
Pappan borde: Sova.

Gammelmormors minialbum är klart att skickas ned till skåneland. Så här blidde det:

     

Vad var det nu jag skulle göra eller borde eller ville göra ?!?



Kommentera
Postat av: Malinbayard

Det gör inget att du skickat massor med kommentarer i min blogg! *fniss*
Roligare det än ingenting alls.
Du, det är inte bara i ert hus en pappa ser på sporten i lugn och ro... *hm*
Du skulle inte kunna få W att prova något annat än SOLKRÄM på sina bett? Jag köpte något "After bite" som inte har testats än, kom jag på...

2007-06-13 @ 07:41:05
URL: http://malinbayard.blogg.se
Postat av: Pernilla

Men människa vad du är duktig på att scrappa!!
Jag har massor med grejer hemma som jag fick av svärmor för ett halvår sedan.. typ.. Och har hela tiden haft tanken att..ett fint album till Emmie ska det bli.. Men ja.. det där med tiden.. och inspirationen.. tja det vet i katten vart jag hittar det?!
kram kram

2007-06-13 @ 14:44:31
URL: http://www.perlan.org
Postat av: Nina

Såg att du undrade om Dymon, å jag köpte min billigt på Clas Ohlsson jag. Perfekt!

2007-06-14 @ 15:57:00
URL: http://katharina.kuldsaar.se
Postat av: Thea

Maila henne och fråga om hon hjälper dig?..

2007-06-14 @ 16:30:56
URL: http://www.theasrum.blogg.se
Postat av: Lisa

haha, vad kul du skriver.

2007-08-06 @ 12:40:43
URL: http://majamyra.blogspot.com
Postat av: Bilalmelisa

Lots of great info, keep up the good work!

2009-09-02 @ 09:18:15
URL: http://bilalmelisa.3steps.com

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0