KALAS MED SJU LJUS


Bilder:privata©HUSnrNIO

Gårdagens firande av W (som inte fyller sju förrän på onsdag) blev till en trevlig sammankomst.
Hon firades med sång, paket och hurrarop och verkade trivas med att vara i centrum.

Ett önskemål hon hade var att när det blev dax att sjunga för henne, innan tårtljusen skulle blåsas ut, så ville hon att vi skulle sjunga Ja må hon levasångenengelska.
När det  slank ur mig att jag inte visste hur den gick (hade litet mycket i huvudet just då...) så sjöng hon nästan hela sången solo för oss. 
Sen var det bara för oss andra att klämma i medans hon laddade för ljusblåsning. 


onsdag klockan 15.38 är det hela sju år sen denna fina, kreativa, envisa och underbara lilla människa föddes.

Tiden går så otroligt fort och det är inte ofta jag ens hinner reflektera över att det har faktiskt är sju år sen den där dagen då hon föddes.

Igår snurrade jag till det rejält och när skulle sätta ljusen i tårtan så tryckte jag dit fyra ljus och stoppade sen undan förpackningen.
En sekund efter att jag gjort det så ser jag ju vad jag gjort och och sätter dit tre till.
När det var dax för W att blåsa ut ljusen blåser hon ut sju ljus, ett för varje levnadsår.
Tiden rusar som sakt och jag hänger inte riktigt med!


[Önskas recept på godsakerna vi bjöd på så hittar ni dem HÄR.]


Kommentera
Postat av: Sandrah mamma till Devin & Vilde

Så lika syskonen är

2010-12-12 @ 17:02:00
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Angelica

Åh,stora tjejen :D Grattis i förskott!



sv:Ja,den filmen var riktigt läskig (Från andra sidan)

2010-12-12 @ 17:50:46
URL: http://angiethehappiest.blogg.se/
Postat av: Marika

Jag kom på det senare att det va juh förpackningen det skulle vara... Total hjärnsläpp..haha.. Vilken mysig dag du verkar ha haft:)

2010-12-12 @ 20:00:32
URL: http://marika79.blogg.se/
Postat av: Lottis

Ja mitt under ett julspel föddes hon och jag blev utan JESUS ;)



Hälsa och gratta denna STORA tjej fråm familjen B



kram kram

2010-12-12 @ 22:04:21
URL: http://lottis.brohede.se
Postat av: Heidi

Många gratulationer till stora tjejen!!!! Jättemysiga kalasbilder.

2010-12-13 @ 08:54:52
URL: http://tankarfrantallbacken.blogspot.com/
Postat av: Elin

Det var inte lite fika ni ordnat, och allt såg så gott ut att jag blir sugen på att baka själv direkt :) Jättefina bilder och gratulationer till sjuåringen! Kram

2010-12-13 @ 21:25:46
URL: http://elinochalva.blogg.se/
Postat av: Cissi

Kul med kalas :)

2010-12-14 @ 13:50:00
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0